Shopping!

Som jag skrev förut så var ju jag och Mickis på stan igår och shoppade lite för nyfunna pengar som jag inte tänker berätta vart jag hittade (lite privatliv får man faktiskt ha kvar tycker jag). Det blev lite saker som jag kan ha i helgen, men jag kände inget tvång att hitta något till skillnad från Mickis. Hon var tvungen att hitta något eftersom alla som kommer redan har sätt alla hennes klänningar en gång innan. Man kan alltså inte ha samma klänning på två fester enligt henne. Jag är så glad att jag inte tänker så! Jag hade ju varit urfattig i sådana fall, vilket jag iofs är nu, men ännu värre typ. Men det som är prositivt med att Mickis tänker på det sättet hon gör är att jag kan låna vad som helst ur hennes garderob i helgen! Och den är inte liten! Jag hittade hur mycket som helst som jag kan tänka mig att ha på mig på festen. Så, till skillnad från alla andra helger, kommer jag antagligen inte veta vad jag ska ha på mig för att det finns för mycket som jag vill ha! :D Det ni, det är inte varje dag det händer!

Några av de saker som inhandlades igår :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0