Jag har min doubts.

Nu är jag hemma hos mamma en sväng ute på landet och bara kopplar av. Igår ägnade vi hela kvällen åt att dricka te och kolla på TV, hur chill som helst!

Det är också väldigt kul att komma hit eftersom min lilla Morris är här :) Han verkar trivas jättebra, så det känns skönt, men han är lite speciell (vilket han alltid har varit). Jag har ju tidigare misstänkt om det är så att jag råkat köpa en katt i tron om att han var en mini-hund. Ni som har följt min blogg vet vad jag pratar om men för er som inte har det kan jag dra en snabb resumé: Han ÄLSKAR katter, om han får välja är han med dom hela tiden. Han gillar att sova på konstiga ställen, så som på fönsterbrädan och på ryggstödet till soffan plus att han gillar att bara sitta och titta ut genom fönstret, precis som en katt! Men jag har nu börjat inse att det kanske är lite som med hajen i "Hajar som Hajar" (Sharktales), han kanske helt enkelt är på väg ut ur garderoben, ish!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0