Festliga tider

Nu är jag tillbaka i Göteborg igen och har våldgästat Mikaela (igen)! Igår hade hon sin födelsedags/inflyttningsfest och jag fick den fina uppgiften att hjälpa till med allt, vilket mest innebar att bli uppstressad av Mickis som hade panik och trodde att hela kvällen skulle faila! Men det blev supertrevligt tillslut och kvällen innehöll allt som en kväll ska ha: förfest med beerpong, gott vin, tequila shots (rose, annars blir det gärna lite för urflippat), lite drama, spring i trappen och massa skönt häng, sedan utgång på Excet (jag valde inte ställe) med taxi dit, Mickis fixar Vip-kön (vi är ju så jääävla viktiga tydligen), hopp på dansgolvet (dansa kommer inte på fråga, to little space), bråk med några brudar (Mickis va lite agro...), knö sig genom folkmassan, tappa bort alla vänner, irra runt i ensamhet, hitta vännerna, fyllekäka, buss hem igen och sova! :)

Fina tjejer i soffan innan resten kom!

Jag och Mickis kramas lite i köket :)

Sandra och Jennie :)

Mickis säger något jäääävligt viktigt och ALLA måste lyssna!

Vi försökte posa lite...

Och vi försökte....

Och jag och Jossan vägrade att ge upp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0