Gud vad jag ljuger!

Ja, cirka 10 minuter efter att ha postat mitt förra inlägg ändrade jag mig och det blev utgång. Efter lite överläggning med Juan om hur vi skulle göra med legitimations-biten så kände jag att det var ju faktiskt ändå lördag och mina vänner spelade på Lust. Klart jag skulle gå!

Så jag slängde på mig lite kläder (det har nog aldrig gått så fort för mig att bestämma mig för vad jag skulle ha på mig!) och drog in till stan med nästa spårvagn. Jag kom dit vid halv 2 och vi dansade till 3. Heeeelt perfekt! Både Franky och K-sun spelade nice under kvällen vilket ledde till att jag bara konsumerade Cola i baren. Min plånbok va nöjd, jag var nöjd, men barkillen mindre nöjd, hans första fråga när jag beställde en Cola var "med Jack daniels i?". Mitt svar "Nej" såg inte ut att passa honom i smaken... Men men, man kan inte vara alla till lags jämt.

Denna dagen ska gå i andan "tvätt". Kanske lite mindre kul men jag är glad ändå! :) Dessutom måste väskan packas om inför resan Göteborg-Stockholm-Öland-Stockholm-Göteborg, vilket måste göras med omsorg och tanke!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0