Workout

Ny dag, nya klasser och ÄNTLIGEN har jag tagit tag i mig själv och tränat! Woop woop! Numera har jag lagt housen på en hylla inte allt för långt bort, men på behagligt viloläge och för tillfället ägnar jag min lilla träningstid till hiphop istället! Vilket känns så skönt! Dock känns det lite ovant, men ändå så befriande. Och jag har tänkt att hålla det på den nivån: helt ångestfritt och smooth.

Så nu är jag hemma och tar det lugnt. Mitt illamående från gårdagen har precis lagt sig så nu har jag ätit 5 chokladbollar till (det var dom sista, så jag kunde inte äta så många att jag skulle kunna börja må dåligt, men jag kom dock på mig själv med att sitta och äta pärlsockret som låg på tallriken, det är liksom inte ens gott!)

Och Morris har tappat sina framtänder (på tal om att äta för mycket socker) vilket ser sjukt roligt ut! Haha! Han ser ju inte precis så skräckinjagande ut nu. Inte för att han gjorde det innan, men ändå, då kunde han ju ändå gör lite skada!

Annars vet jag inte om jag har så mycket mer att berätta. Har inte ens något roligt att dissa. OMG! Min bitterhet börja sina framför ögonen på mig - Oh nooo! Jag måste.. hitta... något... nuu... pust. Fuck it. Kommer inte på något, shit va besviken jag blir på mig själv! Men do not fear, i will be back!

Peace out & löööööv!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0