Den sanna glädjen

Ja, det var en väldigt hög topp på min statistisk-kruva igår, folk verkar tycka att mina nagelproblem är riktigt intressanta! Eller hade det något att göra med hur jag skrev? Jag älskar att dramatisera och vinkla saker, för det gör skrivningen så mycket roligare. Men jag trodde ärligt talat inte att det skulle ha en sådan effekt på mitt läsarantal. Man skulle kunna anta att det är för att folk verkligen bryr sig om hur jag mår eller helt enkelt för folk gillar skvaller.
Vilket av de båda alternativen det är kan jag inte på rak arm säga, för då skulle jag ju dra alla över en kam vilket man - enligt den svenska standarden - inte får göra!

Men man kan ju alltid spekulera. Och jag vet att det finns två grupper (dom var väldigt tydliga när jag och Juan blev tillsammans):

  1. Dom som är glada för våran skull och tycker att vi förtjänar att ha ett bra liv tillsammans!
  1. Dom är avundsjuka och hoppas att vårat förhållande går åt helvette.
Till grupp 1, tack till alla ni underbara människor som kan leva i harmoni med lyckliga människor. Och inte behöver andras motgångar för att själva känna sig lyckade. Thank you! :)

Och så till grupp nummer 2 - not gonna happen!

Men nu ska jag återgå till mitt liv här - min man, min lägenhet - och alla dess godheter. För jag mår bra och jag hoppas att ni också gör det! Ha en fin dag!

Kommentarer
Postat av: Katrin

Puh tur man tillhör grupp 1 och alltid gjort :-) Grupp 2 kan man klara sig utan! Puss puss

2010-05-25 @ 11:50:11
URL: http://www.ishastar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0