Top Model-nörd!

Top Model äger!!! Det är verkligen en serie som innehåller allt man vill se:
  • Dramaqueens som är totalt urflippade
  • Brudar som är totalt nollade i huvudet
  • Och grymma bilder, älskar photoshotsen!
Jag tror helt seriöst att jag har sett alla säsonger som sänts. Just för tillfället är jag lite slapp och är bara på säsong 13, men jag jobbar på det. Men det jag gillar med just denna säsong är att den är för "modeller under 173 cm". Det är ju en jättefin sak att göra, för vi korta människor är ju också fina, men tyvärr - världen vill ha långa ben, så det är bara en liten idyll som Tyra vill skapa. Vilket är fint, men jag tror inte att det kommer att hålla. Tycker lite synd om tjejerna just därför, eftersom dom flesta tror att dom kommer att slå igenom efter programmet.

Men detta avsnitt är ändå grymt . Jabbawockez & Benny Ninja i samma avsnitt - kan inte bli bättre. Och nu ska dom söta små tjejerna göra egna danser att visa upp! :D haha! Helt underbart! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0