Talk is Cheap - Oslo

Ja, jag gjorde ett litet fint inlägg innan om tävlingen. Jag behövde avreagera mig lite så det blev ju kanske inte så mycket fakta, utan mer mina åsikter.

Men kvällen var ändå bra. Som alltid är ju självklart typ 1 timmes försening, vilket var väldigt tur för oss med tanke på att våran buss var typ en timme sen ("Go by bus - alltid punktliga"... just det). PÅ stationen mötte Marvin oss och tog oss till Storsalen (dock efter att vi hade stått på en spårvagnshållplats i 15 minuter och väntat på den och jag frågade honom om det skylten som stod där. "Står det inte något om att den inte ska gå idag...? asså min norska är ju inte perfekt, meeen...". Och så va det tydligen. Ja, norskar.) Så vi tog tunnelbanan.

Väl framme var det Pre-selection för House & Break - helt okej ändå, men som sagt så gick jag ju inte vidare. Efter det blev det flumm och spex med Andreas och Victor, ingen lugn - eller normal - stund ever. Men det va kul att träffas! :D

Sen var det dax för huvudtävlingen och många körde asbra, bland andra Juan, som knäckte som fan. Men han åkte tyvärr ut i kvartsfinalen. Andreas och Victor körde grymt också och Andreas kom till final och fick möta Mathias. Grymt battle och Mathias vann.

Men dagen var ändå bra.. Lite stressig och mycket känslor. Nu är vi hemma hos Marlene och Lois och ska slagga här! :)

Peace <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0