När dansen blev politik

Jag älskar att dansa. Så är det bara, men vissa saker i den här världen klarar jag bara inte av. Och det är allt bullshit som existerar här. Allting handlar om politik.

Dagens utmärkelse går till Talk is Cheap. Feta dansare, verkligen, jag lovar. Men.
När kunde du gå vidare i ett housebattle genom att "wacka" igenom hela ditt solo? Och när kunde du gå vidare utan att ha någon stil överhuvudtaget. När handlade det om trix istället för dans? Klart att man ska kombinera det man har och göra något av det. Men för att gå vidare i ett housebattle ska man kanske ta i alla fall ett steg som påminner om house. Min åsikt, och jag står för det.

Jag var väldigt nära på att totalt ge upp idag. Okej, jag vet att jag inte gjorde en fantastisk pre-selection, men det var långt ifrån dåligt. Men jag är svensk. Och ja, sanningen är att det är inte synd om mig. Jag har ingen tuff bakgrund. Så det är bara att kämpa vidare. Men Juan övertalade mig att ge det en sista chans och träna hårt som fan, går det inte då, då kan det vara. Men en sista ansträngning ska jag göra.

Och min man! Sååå grymt han körde idag. Han förtjänar vinsten. Okej, jag kanske är partisk när jag säger så, men det är ju ändå alla andra i den här världen så det är väl lika bra att anpassa sig till resten.

Och lite senare (eller imorn) kommer en update om allt roligt som har hänt!

Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0