Klippning!

Nu har vi satt oss ner och kollat igenom, diskuterat, skrattat hysteriskt och klippt den första föreställningsvideon. Det var mycket svett och tårar (av skratt) och resultatet går att se på min facebook, så checka där om ni är intresserade (eller helt enkelt missade föreställningen för att ni tyckte 100 kr. var för dyrt). Så nu bjuder vi på en resumé - helt gratis, vilket nog passar dom flesta. ;)

Men som sagt, det var väldigt underhållande att kolla igenom allt. Mycket var bra, vissa stunder fantasktiska och (i wont lie) vissa var mer eller mindre skrattretande dåliga. Men så är det ju alltid, man kan ju inte sätta allt, alltid. Fast jag är personligen nöjd - gjorde bara ytterst få missar! :) Men bästa numret enligt mig är LÄTT min mans solo - Ooooo! Så himla inspirerande! Man vill bara dansa ihjäl sig när man ser honom (alltså inte för att man vill dö, utan för att man vill pusha sig så hårt så man blir lika grym). Sen måste jag faktiskt säga att jag är lite (men officiellt bara vääldigt lite) stolt över mitt solo i första föreställningen. För jag freestylar väldig sällan i hiphop/new style...

Men som sagt - kolla facebook och skriv gärna en kommentar, den behöver inte vara positiv om det är så att ni inte känner några sådana känslor. Jag kan ta det! :) Hehe! (Hoppas jag :P)

Sov gott och dansa loss! (Okej, udda kombo?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0