Föreställningarna är över

Nu är föreställningarna över - både tråkigt och skönt. Nu är det sommarlov (eller något i den stilen) men jag kommer att sakna alla träningar: svetten, slitet, kroppens ständiga klagan om att jag ska ta det lugnt. Okej, kanske inte det sistnämda då. För kroppen har verkligen fått slita nu, som faaan!

Men allting gav ett bra resultat, lite över min förväntan faktiskt, så det var ju inte helt i onödan ändå. Det ända som var en stor besvikelse var att folk inte dök upp, sammanlagt blev publik-siffran under 100 pers. Och man ställer sig frågan varför, men alla vet svaret. Skapar man beef med folk kommer dom inte vilja supporta din föreställning, och jag köper det! Men det ända som gör mig besviken är ju att alla vi i gruppen inte har just den beefen. Så genom att inte dyka upp och supporta dansen blir det som en kollektiv-bestraffning för alla oss i gruppen. Men sådant är livet.

Sedan var det ändå grymt kul att så många av mina nära och kära dök upp! Det glädjer mig rakt in i hjärtat -ett stort tack och massa kärlek till alla er! Ni gjorde mina kväller maximalt lyckade! :) Så tack, tack!

Rent prestationsmässigt har jag svårt att uttrycka mig om, för jag är så himla inne i mig själv och har inte riktigt någon koll (kanske inte är så bra egentligen, men jag får jobba på det). Rent känslomässigt kändes första föreställningen bäst, jag missade inget och jag kände mig närvarande. Andra föreställningen kändes väl sådär. Jag var alldeles för ofokuserad bitvis, vilket inte tillhör vanligheten (det kan bero på att jag fick en svettdroppe rakt i ögat och det sved som fan, men man ska ju inte skylla på något.. fast jo, jag gör det lite ändå. För jag vill. Och det är min blogg. Punkt.)

Hur som helst så gick det nog ändå totalt sett lite över min förväntan, faaaast det är ju upp till bevis - när jag vågar ta en titt på inspelningen. Annars kan jag ju leva på hoppet om att det var fantastiskt! :D

(Och om det är tusen stavfel nu så är det för att jag är trött och inte orkar läsa igenom det :P)
Pusss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0