På Move

Nu sitter jag här på Move med min lilla laptop och har precis klippt ihop musiken till mina street-barn. Jag känner redan en stor välbehagskänsla i min kropp av att ha fått gjort lite jobb när jag faktiskt är på jobbet! Jo, jag vet att det låter konstigt. Men att klippa musik/koreografera ingår i den lönen man får för att undervisa. Det är liksom ihop bakat, så alltså får jag ju betalt för det men jag har ingen speciell tid för att göra det. Vilket förr brukade resultera i att man satt uppe till klockan 3, 4 på natten och fixade. Men nu är min problem ett minne blott!
Nu med min nya laptop kan jag göra ALLT - på plats! (tänkt dig detta sagt med "Vanish-rösten" haha. Det va så det lät i mitt huvud.)

Men nu är det dax att fixa med resten av sakerna. :)



Jag tänker på en lama...



Kommentarer
Postat av: DEN BÄSTA KUSINEN MAN KAN NÅNSIN TÄNKA SEJ! TJA!

Hahahahaha fan av du är gossigoss :D

2010-03-31 @ 20:25:11
Postat av: Ikka

Måste bara säga: "jag har en kamel hemma, men jag har aldrig varit i kamelien". Kom att tänka på det citatet när jag såg din bild. :D Kommer du ihåg det?

2010-04-04 @ 23:21:28
Postat av: Johanna

Hahaha! Jag hade helt glömt det, men nu när du säger det. Fan va vi skrattade asså. Men vi har ju kläckt ett stort antal sådana kommentarer i våra ungdomsdagar! Haha, kamel - jag tänkte mer på en lama faktiskt :P haha

2010-04-05 @ 01:01:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0