Nagelproblem...

Jag måste bara få tillägga, och jag vet att detta kommer att förstöra min image totalt! Men saken är den att jag är väldigt nogrann med mina naglar. Och sen vi kom hem från Chile har dom börjat vinterstrejka. Dom uppskattar tydligen inte snö och minusgrader och dom gör allt för att bli kortare och kortare. Och jag i min tur gör allt för att hålla dom vid liv. Jag filar dom, målar dom, polerar dom, smörjer dom, ger dom allmän kärlek. Men nej, ändå är jag inte tillräckligt bra. Dom har helt enkelt bestämt sig för att svika mig. Och igår, när jag letade efter den förbannade telefonen, gick min tumnagel av!!! Och JÄTTELÅNGT! Ni som känner mig vet att jag inte är värsta brudig överlag  (eller inte så "aa, gud asså, typ lixom, wow! Jättefint, verkligen. Rosa, jag älskar rosa!") men f*n va ont det gör!!!

Så, var bara tvungen att lätta mitt hjärta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0