Min mamma

Som ni kanske har märkt så är det alltid en viss person som alltid kommenterar min saker på facebook och här på bloggen, denna mystiska person är en kvinna vid namn Katrin Willberg. Man skulle kunna tro att vi är släkt... Och ja, vi är ju det. Min kära mamma, my number 1 fan. :)

Hon är verkligen den snällaste personen i hela världen - dock med reservationer för när hon är arg eller när hon träffar någon hon inte tycker om, för hon är som jag = har svårt för att var falsk och visar gärna otycke.
Men i alla fall, hon ringde mig idag och var så glad över sig själv för att hon hade varit lite "kaxig" mot en person som hade varit rent ut sagt riktigt omoget otrevlig mot henne. Och jag är stolt dotter över att morsan står på sig! :D

Och det får mig att inse att det inte bara är folk i min ålder (och min omgivning) som kan vara omogna, utan det är något som helt enkelt kommer att sitta kvar för vissa hela livet. Det har inte med åldern att göra, bara huvudet helt enkelt. Ganska tråkigt, jag hade liksom ett litet hopp om att det skulle försvinna med åldern för dom drabbade stackarna (haha, låter typ som dom har någon sjukdom!)
Men det jag ville komma till - för er som tycker att jag är kaxig - prova med att säga "Hej" och ett litet leende på det så loooovar jag, ni kommer få se den snälla Johannan istället ;)

Peace!

Kommentarer
Postat av: Katrin

Åhhh tack gumman!!! Du är så fin och bäst!! :-) Puss och kram från mig till dig

2010-03-24 @ 08:02:30
URL: http://www.ishastar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0