Ledig!

Onsdag är den enda dagen i veckan som jag är ledig på, så jag äääälskar onsdagar! Bara slappa, inget stress... eller? Nä, för självklart när man nu är ledig ska man ju alltid hitta på någonting, så varför inte dansa lite mer? Idag ska jag dra till Move för att träna lite med Lorina, min partner in crime typ.
Men det ska bli kul ändå. Fast jag borde egentligen vila...

Men nu är det uppgång från sängen, dax att laga lite mat, eller kanske äta frukost.
Var inne och kollade på Twisted Feets hemsida idag, kollade deras klasser. Tänkte nog gå dit någon dag och ta en lösklass, va så himla längesen jag tog klass nu! Kan nog bli riktigt kul faktiskt! :) Och snart en sväng till Dansforum igen för lite inspiration av Johanna, älskar verkligen hennes klasser! :D

Men som sagt, när man har tid.. Typ i mitt nästa liv eller nått sånt!

Peace & Kram!

Jag & Mike på House dance GBG :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0