Effektivt umgänge :)

Idag har jag haft Lisa med mig på mina äventyr och gud vad hon får stå ut med mycket! Handla, laga mat, skryka gardiner, hämta paket, posta brev, allt möjligt. Men det är det som är så skönt med sådana vänner som henne - man behöver inte bara sitta ner och prata/fika (fördriva -dyrbar- tid, något som jag inte har så mycket av) när man träffas, man kan umgås samtidigt som man får saker och ting gjort och ändå ha precis lika trevligt! Fungerar superbra i mitt lite halvt upp-hypade liv! Och sakerna blir alltid mycket roligare när man gör dom tillsammans. Som idag var det riktigt kul att laga mat - speciellt eftersom det blev riktigt mumsigt också. (Tjockis-varning på oss! Btw. Tjockis är inte lika med Tjock. Tjockis är man när man älskar mat/godis/chips och allt annat som man kan stoppa i sig. Och när man äter även fast man är mätt för att det är gott. Så nu har vi klarat upp det, så ni inte tror att jag går runt och är en hel-destruktiv människa! No no, food makes life yummy)

Som vanligt när vi träffas går tiden så himla fort och det blev ännu en övernattning här eftersom Lisa missade tåget! :P haha. Men det är så det ska vara när man är med henne.

Nu är det läggdax! Sov gott alla :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0