Utsmyckning

Nu har jag äntligen gjort det! Efter många turer fram och tillbaka till diverse olika studios överkom jag min rädsla och bara gjorde det! Så numera har jag ett fint litet smycke i min läpp - och jag stortrivs! Jag har tänkt att göra det jättelänge, men varje gång jag har gått in till en piercare så har jag gått därifrån med tanken "en annan dag, för idag passar det inte så bra pga. bla bla...". Men denna gången som jag gick in hade jag inga ursäkter - det var helt enkelt dax att bara göra det. För om det inte passar kan man ju faktiskt bara ta ut den. Men som sagt, jag trivs jättebra i den, så det får sitta kvar ett bra tag! :)

Utöver mitt tillägg till mitt ansikte har det inte hänt så jättemycket. Träffat min kära mamma idag som skämde bort mig en aningen. Men vad ska man göra? Jag kommer också att göra det med mitt (mina?) barn sen ändå. Så det liksom går på ett ut i slutändan!

Men nu är det dax att sova lite! Ha det super! PEACE!

Kommentarer
Postat av: Jossan

Grymt Johanna, då matchar vi varandra ;) haha

2010-06-19 @ 14:58:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0