Nytt från mig

Först och främst vill jag tacka alla som kom på invigningen och prova-på-dagen av Andrianas Danshus som var igår! :) Tack för sköna klasser och härlig stämning!

Sedan vill jag bara klaga över att jag missade århundradets audtion i Stockholm. Nick Bass är koreograf, behöver jag säga mer? I think not. Grattis till alla er som lyckades ta er dit och fick uppleva detta! Hoppas det gick bra för några Göteborgare också. Vi kan behöva lite mer folk som representar :)

Och sen vill jag bara säga hur jag absolut inte kan förstå hur man kan med att sätta sig och skriva ett mail till sin gamla arbetsplats och klaga över personalen! Skriva om hur dom inte kan sitt jobb och hur man själv är så jävla mycket bättre. Speciellt när man trodde att det fanns någon vänskap. Men ack så fel man kan ha. Back-stabbing all in - men det underlättare ju att skilja agnarna ifrån vetet när det kommer till vilka man ska orka bry sig om. Så tack så mycket för att du har bevisat att du inte är värd min tid. Så detta inlägg var den sista av min energi som jag kommer att lägga på dig. Punkt.

Nu ska jag fixa hem The Sims 3 och sätta mig och nörda lite! :) Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0