Terminstart!

Nu drar det igång, allting på en och samma gång! Första uppstart blir lektionerna på Move som drar igång idag! Tre lektioner på rad idag, jag kommer att känna mig som en överkörd katt. haha, intern skämt med mig själv! Fast man ska inte skämta om dom döda... Anyway. Imorn så drar ett nytt jobb igång, för i all hast så har jag fått anställning på Danshuset, så numera kommer jag att sprida min dans även där. :) Vilket ska bli väldigt roligt! Sedan på onsdag drar allvaret igång - trumvirvel tack - skolan!!! Japp. National ekonomi på Handelshögskolan är vad som är står på min framtidsplan! För det närmsta halvåret då. Så inte nog med att jag ska hitta till rätt sal, jag ska ha med mig alla mina böcker, block och pennor. Jag kommer säkerligen glömma något om jag känner mig själv rätt...

Och jag hoppas att jag kommer att undvika den hemska "vad-ska-jag-ha-på-mig-första-dagen-i-skolan"-förvirringen. Det känns som att om jag har lyckas att ta mig i kragen och göra ett anspråk på att närma mig "vuxen-livet" borde ju detta lilla fenomen inte längre vara ett så stort hinder... ehrm....

Peace! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0