Dansforum

Nu har jag precis kommit hem efter en skön dag på stan med Andrea där jag gjorde ett riktigt fynd och ökade på min Adidas Sleek serie som jag har hemma :D

Sedan bar det av till dansforum för att gratis-dansa lite på prova-på klasserna, mycket roligt! Först en house lektion som fick igång pulsen direkt - känner att jag har degat alldeles för mycket denna sommaren. Jag var som en dränkt katt med ansträngnings-astma efter bara en kvart, sen kan man ju alltid skylla på att det var ungifär dubbelt så mycket folk som det får vara inne i salen...
Därefter blev det Burlesque Jazz för Mike, men tyvärr så kunde jag bara stå ut i 20 minuter, för på den klassen vart det nog 4 gånger så många som man får vara där inne egentligen! Bara på uppvärmningen fick jag 3 armar i ansiktet -alltså inte av samma person, det vore ju väldigt konstigt. Hur som helst - mindre inspirerande. Så jag tog sakerna och traskade iväg och insåg att jag hellre betalar 100 kr. för att ta en vanlig klass för honom där man kan ta ut rörelserna mer än 5 centimeter ifrån kroppen istället för att stå som en packad sardin och plågas av svettångor. Ja, jag är känslig när det kommer till sådant.

Men över lag: en väldigt lyckad dag! :D På lördag sätter min undervisning igång på riktigt. Så ta dig i kragen och kom till Move och gratis dansa för oss :D Peace! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0