Colors & Dansforum

Yes! Efter att ha försökt att gå på sommarens enda "måste "hela semestern har jag nu lyckats: Igår blev det äntligen Colors, som lite ironiskt nog hade avslutningsfest - fin premiär för mig! Vi började kvällen med att stå i kö i minst 1 timme (lovely), eftersom vi dumt nog inte hade köpt förköps-biljetter. So lessen learned, nästa år blir det bättring! Men väl inne på stället var det supernice, så lärt värt kötiden! Dock så kände vi inte riktigt för att trängas/knuffas/slåss med alla andra som ville lyssna på Timbuktu, så vi hängde på det lilla dansgolvet istället, size doesn't matter! Vi hade sjukt kul, eller i alla fall jag, jag kan ju bara tala för mig själv. Johanna & Andrea vs. Juan & Pontus i allstyle/no-style battle, fett kul! Så för att sumera - en riktigt lyckad kväll :)

Idag blev det i och med detta en lååång och skön sov morgon, för mig då, alla andra var uppe med tuppen runt 7 och vandrade iväg till jobb respektive skola. Synd för mig att jag har en vecka kvar av frid-och-fröjd... Moahaha - nöjd! Men efter att ha slappat mig hela dagen kände jag att jag behövde göra något vettigt, eller snarare röra på mig. Så det fick bli ännu en tur till Dansforum, gratis är gott - och superkul! Jag tog en hiphop klass för Julia vilket kändes sjukt nyttigt - inte bara för att få bort min träningsvärk, utan för att det är bra att se hur andra tänker och rör sig! Så det är inte helt dumt att ta någon klass då och då. Sen så bör man ju träna själv så att man inte fastnar i någon annans mönster... och det slutar med att man ser exakt likadan ut som den man gått för... Ehrm... Jaa...

Men anyway! Nu är det läggdax så GODNATT! <3

Kommentarer
Postat av: Andrea

Hahahaha nästa gång knäcker vi dem. Bästa kvällen på länge!

2010-08-29 @ 21:20:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0