Vår känslor

Nu är våren här! Jag har bestämt det nu, and so be it! Idag har det ändå varit 14 grader och sol, så jag tycker att det borde räknas som att våren officiellt är kommen. No more snow! :) yaaay!
Tyvärr så hann jag inte njuta så mycket av solen mer än den lilla promenaden till och från jobbet, vilket är typ 5 minuter åt varje håll, plus kanske en extra 5 när man väntar på spårvagnen/bussen. Men det räckte gott och väl.

Fast våren kommer på gott och ont, för man måste hålla hårt i plånboken nu när uteserveringssäsongen är igång! Farligt, farligt. Men jag tror att jag kommer att ekonomiskt överleva även denna period, jag är trots allt inte 15 år och oansvarig längre. Nu är jag 20 år och lider bara stundtals av viss sinnesförvirring som kan orsaka viss ekonomisk instabilitet.

Nej, men för att vara seriös så är jag ganska duktig på att spara pengar. Inga ekonomiska problem här inte. Och det kommer det aldrig att bli heller! Det har vi inte råd med :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0