Valborg = dans!

Till helgen är det amatörernas högtidsdag för superfylla! Ränna runt i slottskogen i alldeles för tunna kläder (ja barn, der är vår, snart! Men fortfarande så är det kallt på kvällen så klä på er!) och dränka sig med en häxa blandad på diverse olika spritsorter snobba från föräldrarnas spritskåp är vad som står på kvällens schema.

Detta tänkte vi förståss ändra på och har därför slängt in en House Dance GBG just på Valborgsmässoafton! Så alla som är danssugna och känner att det är liiiite mer värt att lyssna på fet housemusik och bränna några kalorier på dansgolvet borde röra sig till Oceanen runt 8 tiden på kvällen (så dumpa flaskan i närmsta buske och tar er i kragen och gå till spårvagnen som tar er till Stigbergstorget!) Det kommer att vara house battle och en bar med massor av drinkar (alkoholfritt såklart! Så vill man dricka är det bara att vänta till efter jamet och fortsätta dansandet ut på någon av Göteborgs krogar. Om man är över 18 då... Dom övriga springer väl säkert tillbaka till det stället där dom dumpade sin flaska innan dom kom in för att leta reda på den igen och fortsätta kvällen ute i kylan. Anyway..)

Så helgen börjar alltså med detta ljuvliga event, men det slutar inte där. Redan dagen efter är det dax för en tur till Oslo och housebattle i Talk is Cheap - kommer bli feeett!
Känner dock att jag inte har tränat tillräckligt mycket för det här, men jag gör mitt bästa och ger det en chans. Annars kan jag jama loss resten av kvällen och njuta av andra som vet hur battle ska gå till! (Jo, jag vet, men jag är inte så bra på det än.. Tränar tydligen bättre än jag battlar, vilket suger. Hårt. Hade ju varit kul att visa vad man går för när folk verkligen tittar på än. Men det kommer väl snart hoppas jag)

Peace & Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0