Stolt flickvän!

Har man inga barn (än) att vara stolt över så får man hitta någon annan, och jag är stolt över min kära pojkvän (soon to be man). Utöver all den träning han har i veckan, vilket är typ lika mycket som jag (ca. 20 timmar i veckan, dansträning, klasser & judo) så har han också börjat springa nu! Vilket jag inte fattar hur man gör, varken min kropp eller mitt syke är byggd för sån typ av träning, jag dör efter typ 1 kilometer (det är ju så jävla tråkigt!)
Men han är så duktig så. Idag gick han ut och sprang lite över 3 kilometer och detta på en dryg kvart. Och nu är han inte äns i löparform! Jag är verkligen totalt fascinerad & mycket stolt!



Men nu är det påklädning (asså, vanliga kläder, jag är inte naken!!) och tillfixning för idag blir det Påskmiddag hos Morfar. Det här blir den andra gången vi ses inom loppet av en månad, det måste helt seriöst vara rekord! Vi brukar snitta 1 gång per år. Och ändå bor han på Hisingen, lite pinsamt nära. Jag träffar liksom släktingarna från Sthlm oftare. Men nu har Morfar skaffat hörapparat så nu kan vi höja antalet besök per år utan att det blir ansträngande för varken stämbanden eller tålamodet!

Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0