På jakt

Nu är jag på jakt igen. Idag gick jag och Juan runt halva nordstan bara för att hitta en ring till mig. Men till min förtvivlan fanns den inte någonstans! Det kan ju bero på att jag bara har hittat på i huvudet hur jag vill att den ska se ut... Men har man bestämt sig så har man bestämt sig. Så nu är sökandet efter den perfekta ringen på gång - och jag ger inte upp tills den är funnen! Jag är ingen quitter! Heeeell no!

Och om jag nu inte (mot alla odds, eller kanske för alla odds?) hittar den som jag vill ha, får jag väl helt enkelt göra en själv. Inte för att jag är silversmed eller överhuvudtaget kan göra något som liknar det jag har tänkt mig... men det ska nog lösa sig på ett eller annat sätt. Som tur är har vi har inte kommit så långt än att jag har börjat söka utbildningar bara för att göra denna perfekta ring utan jag är fortfarande i "leta-desperat-överallt" stadiet. Så det känns inte helt hopplöst än!

Men nu måste jag återgå till mitt sökande - jag lovar att uppdatera er senare om mitt letande, så frukta ej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0