Lägret - check!

Nu är dagens lägerundervisning avklarad, allting gick bra förutom att eleverna var lite trött (dom hade ju ändå haft klass sedan klockan 9 imorse!). Mitt knä mår inte heller så bra nu, det gråter... Men det är inte så mycket att göra åt det, bara bita ihop och le :) Det kunde varit värre, tror jag.

Men nu ska jag stänga studion och packa mina saker för att åka ut till mamma för en avslappnad middag. Det kan verkligen behövas nu! Min kropp är helt slut. Totalt utpumpad - den chppar efter luft (som en strandad fisk nu vet. Fast dom chippar nog efter vatten, men ändå, ni fattar poängen.)

Så nu är det bara att fylla i timrapporten och känna sig stolt över dagens insats! :D

Peace & Kram

Kommentarer
Postat av: dansholist

Hej läste precis att du har problem med knät med fortsätter att dansa på som vanligt och nästan skita i det onda knät.ILLA!!! Jag körde samma race som du och nu får jag inte ens träna frivilligt...och Dansen får jag lära mig glöma =( ...får typ inte dansa alls...men ibland gör jag det ändå....går ju inte att släppa det...men snälla akta knät för jag vet hur mkt dansen betyder för en och om du vill fortsätta med det ta hand om ditt knä först...gör inte samma misstag som jag...hälsan e vikitg =)

2010-04-06 @ 18:45:27
Postat av: Johanna

Tack så mycket för din kommentar!

Jag vet att det är väldigt dumt av mig att fortsätta dansa, men jag tar det faktiskt relativt lugnt. Men jag borde inte träna, i know. Saken är den att jag inte har så mycket val, jag jobbar med det nu och det är min ända inkomst, jag har hyra & räkningar att betala. men jag känner nu att om det går åt helvette med knät så får jag hitta något annat att göra med mitt liv. Men jag hoppas på det bästa, men blir det så så är det så. Inte mycket att göra åt saken. En en gång, tack! Kram till dig

2010-04-07 @ 00:35:21
URL: http://willbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0