Jag erkänner...

Jo, nu är det dax att erkänna - Jag är lite svag för vårens/sommarens mode. Där är det skrivet, så, go ahead: mobba mig nu.

Nej, men det jag gillar med modet i år är att sakerna är värsta nostalgi - Min mamma hade alltid sådana jeansskjortor när jag var liten, mormor hade fullt av smycken med stora stenar i diverse olika färger, osv. Det ända jag inte diggar, eller det jag totalt dissar kanske är rättare sagt är:
1. jeansleggings
2. trasiga leggings
3. leggings med spets/lack/delade i olika material

Så, typ alla nya leggings förutom dom vanliga - svarta, gråa, vita, normala. Men jag älskar dom blommiga :) Har redan ett par. Till mitt försvar köpte jag dom när jag var i Chile och totalt ovetande om att det skulle bli en sån "hit" i Sverige. Jag har bara allmänt bra smak ;)

Men men, nu måste jag återgå... faaaaan! Jag förlorade precis en auktion på grund av att jag satt här och skrev... Mode förstör. Jag har numera återgått till att hata.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0