Houston - we have a problem

Vet ni vad dom är något av det mest störande för mig? När nagellacket inte blir bra (I know, dagens i-landsproblem written all over it)!

Nu skulle jag måla dom lila tänkte jag. Tanken var först att jag skulle måla dom knall-rosa, jag älskar det, men så insåg jag att det var den flaskan som jag sist fick hälla aceton på och sen bända upp med en skiftnyckel... Så jag kände att det var väldigt ovärt att upprepa den proceduren och ansåg att jag får köpa ett nytt imorn. Hur som helst, halvvägs genom lackningen inser jag att lacket håller på att ta slut! Så himla störande, jag har i alla fall nu lyckats fiska upp det sista för att täcka alla naglar. Men nagellack är precis som filmjölk. Ni vet, det sista i paketet som man kramar ut har liksom inte riktigt lika bra kvalitet, det är som om just den biten av filen blev sämre behandlad än resten - lite halvmobbad kanske, stackarn.

Så nu sitter jag här med lite taskigt målade naglar och inser att imorgon är en bra dag att investera i nytt! :D Så tomorrow we are going shopping, yaaay! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0