Filmanalytikern Johanna!

Nej, jag är ju jag. Och jag fullkomligt suger på att kolla på film, antingen så somnar jag eller så blir jag bara distraherad och glömmer bort att kolla. Men igår, mitt i natten, tyckte jag tydligen att det var en fantastisk idé att ligga vaken och kolla på en action/thriller med min man. Han kollar förövrigt på film varje natt, så det är inget som stör mig utan snarare sövande. Men just i natt gick det inte att slita sig! Så resultatet blev att vi låg upp till klockan 3 och sen va jag helt uppe i varv i huvudet. För det är en av anledningarna till att jag inte kollar på film så ofta - jag tänker för mycket på den under tiden jag ser (jag försöker hela tiden göra typ en filmanalys, så jag brukar knäcka nöten innan filmen är slut, typ före alla andra. Sjukt segt, men men) & efteråt tänker jag ännu mer både i vaket och sovande tillstånd. Så nu hade jag värsta skumma drömmarna i natt och vaknade med ett ryck kl. 11.30 när alarmet på telefonen gick!

Så nu är jag vaken och det är dax att kila till jobbet. 4 timmars undervisning - here I come!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0