Work, work!

Nu är det slut på semestern för den här sommaren... Det känns både tråkigt och skönt. Tråkigt eftersom man helst vill var ledig hela heeeela sommaren och ta del av det fantastiska sommarvädret som råder juni-juli-augusti. Ja just det! Vi bor ju i Sverige så det hade ju ändå inte hänt! Men det är ju alltid gött att vara ledig...
Faaast det ska bli kul att börja jobba, har ju bara chillat nästan ett helt år så det är ju definitivt på tiden! Dessutom kör vi läger denna veckan vilket kommer att bli helt awesome! Yay! Men jag ska säga att jag är lite orolig också, det var ju rätt längesen jag undervisade ju. Jag stod och koreograferade häromdagen och var helt förvirrad över mig själv. Mitt rörelsemönster har helt förändrats vilket gör det både kul och knepigt när man ska korra. Dessutom har jag ju behövt göra allt utan speglar så det ska bli intressant och se hur det faktiskt ser ut sen! Hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0