Saturday in the Got-town

Lördag, lördag, lördag. Denna härliga dag! Dock började dagen kanske inte allt för härligt på grund av gårdagens partajande men det gick över efter någon timme. Igår drog vi en sväng till Nefertiti och partade loss, det var riktigt kul (lite minus pga att en skivspelare var sönder så DJandet var mindre bra...).
Så idag, när vi väl lyckades ta oss ur komat, tog vi tag i oss själva och släpade oss ner till vår lilla Second hand och sedan vidare till Myrorna vid järntoget. Dagens shopping blev totaly demin, köpte jeansleggings, jeansjacka och jeansskjorta (ska pyssla lite med dom så jag lägger upp bilder sen).
Nu är vi i alla fall hemma igen för att ladda om inför kvällen, först blir det grillning hos Emma och sen eventuell utgång. Och om det är en "eventuell" utgång så lär den bli av :) Jag är ju trots allt med 3 partyglada singel-tjejer!
 
 
Rockar mina fresh new kicks and pants! Morris ser lite mongo ut, jag vet, men jag fick välja den bild där man inte såg mitt vänstra öra, lyckades nämligen få ett alv-öra (se alltid upp för det när ni har huvudbodnader. Det kan hända även den bästa!) Det här är i alla fall dagens outfit: Nika sneakers, Byxor från Gina Tricot, linne och kofta ifrån elins garderob (tack!), sjal från HM, solglasögon från Öland & örhängen från Aldo (LA).
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0