First day at work!

Japp, så var man arbetare "på riktigt". Idag började utbildningen på Securitas Direct som kommer att göra mig till den ultimata säljaren! Watch out people, i'm coming for your homes!
Det känns faktiskt riktigt kul att lära sig så mycket om något som jag tidigare inte hade en blekaste aning om! Larmsystem var ju inte precis nummer 1 på listan över saker jag vill lära mig innan jag dör, men det är förvånandsvärt intressant. Jag tror att det har mycket att göra med att det är en så sjukt smart lösning plus att dom har en snygg design ;) Värt att ha i hemmet!
 
Efter jobbet kom mamma och hämtade mig, jippie! Vi åkte en sväng och handlade lite (tack mamma!) och sen åkte vi hem och åt. Rasmus hade lagat chili con carne (bra gjort älskling!) och till efterrätt blev det jordgubbar med glass! Heavenly <3
 
Nu ska jag soooova för imorn är det ännu en arbetsdag på Sercuritas Direct.
 
 
Ni ser ju var jag fått min charm från! :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0