Back to reality.

Hej, hej, hallå! Idag har jag haft en alldeles vanlig dag i Göteborg, vilket känns jättekonstigt! Nu har det ju gått nästan en vecka sen vi slutade på Åsa och det börjar sjunka in nu att vi faktiskt inte bor där längre. Fast riktigt helt har jag nog inte förstått det än, men jag ser liksom glimtar av det "vanliga" livet igen. Igår, till exempel, satt jag, Elin och Rasmus på Vasastan och tog en öl. Precis som vanligt. Ja, med det lilla undantaget att jag inte kände dom innan Åsa då. Men annars - precis som valigt. Och idag har jag varit på stan med lilla Morrisen och tagit en fika med Carro där vi diskuterade lägret som vi ska hålla nästa vecka (om du inte är anmäld och vill komma - maila mig direkt! Vi har några få platser kvar!).

Men även om verkligheten börjar komma tillbaka så vill jag ändå hålla kvar vid Åsa-tiden en liten liten stund till! Så nu kommer det lite bilder från den sista tiden på Åsa :)

Fiesta! En utav dom sista helgerna hade vi fest ute på altanen! Om jag inte minns fel så tror jag det var samma kväll som Loreen vann :) Woop!

Mer fest! Och alla var med och dansade :) Fast sedan finns ju uttrycket: dansa aldrig med en musiker. Fråga Elin om ni vill veta hur det kom till!

Almen! Snyggingarna Erika och Arvid visar hur man poserar för kameran!

På vårt lilla rum! Detta var samma dag som vi hade Back 2 School på Åsa, ni som inte var där missade verkligen något! Det var så jäkla bra vibe både på själva jammet och på efterfesten! :)

Kärlek! Ja, jag gjorde ju det jag inte skulle göra på Åsa, jag hittade någon att bli kär i. Men det gick bra ändå :) hihi <3

Posar! Här är en ganska ful pose-bild på mig, men jag bjuder även på det idag! :)

Efterfest! Jag och Elin bestämde oss för att festa vidare i andra kläder efter balen! Jag, lite svartare och Elin, lite mer Elin <3

Balen. Här kommer några unreleased photos från balen :)

Lite myyyys <3

Jag och Elin :)

Åsa-festivalen. Den 1 juni bjöd musikerna på en riktigt skön festival. Här är Rasmus när han spelar med One Two Die Four :)

Danssalen. Det blev lite träningshets i slutet bara för att "man skulle ta vara på tiden" men det var inte helt fel!

Musik. Live-musik ute på gräsmattan, i know! Lyx!

G-unit <3 Här visar vi upp resultatet av vår "produktion" på Åsa Visar Upp. Den dagen var helt fantastisk! Mamma och Raino kom upp med Morris :) Jag blev så himla glad!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0