Life is in the house

Okej, uppenberligen har jag inte varit så bra på att blogga men det är mycket på G nu. Jobbet, körkort, vänner, pojkvän, livet. Ja, det rullar liksom på i ett hiskerligt högt tempo!
 
Så vi börjar med ämnet Pojkvän, aka Rasmus, som för tillfället är i Uppsala. Han var här ett tag och förgyllde min vardag men just nu så är han på egna äventyr där uppe i "norr". Jag saknar honom dock... så som tur är kommer han hit snart igen! Yay! :)
 
Nästa ämne blir då jobbet som faktiskt går riktigt bra, om man nu får lova att säga det i detta svenska samhälle utan att bli utstirrad och beskylld för att "ta för mycket plats". Jaja, nu är det gjort. Det går bra nu.
 
Och så har vi körkortet, om 2 veckor är det dags för uppkörning! Helt galet! Jag hoppas verkligen att jag klarar det på första försöket, har ingen lust att dra ut på det mer nu!
 
Som sista ämne har vi då vänner. Elin bor fortfarande här med mig och vi har det riktigt niiiice :) Dessutom har jag hunnit catcha upp med många fina vänner som varit borta ett tag!
 
Jag kommer ju definitivt INTE lova att jag kommer att vara duktig på att blogga, MEN det kan ju faktiskt inte bli sämre än vad det har varit den senaste månaden...
 
Puss <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0