Here we go again.

Idag var det rivstart på den nya terminen! Eftersom Freeze är lite av en saddist så började vi nämligen året med 1,5 timmes fys - all in, fullt ut, hardcore! Men det var skönt, lite synd bara att vi skulle ha breaking efter, ingen var riktigt kapabell till att göra bra ifrån sig... Eller i alla fall inte jag. Jag hade dessutom ett litet breakdown-moment på klass när jag fick ont i mitt knä, jag orkade liksom inte ha ont och vara trött. Så jag snyftade lite (som den mes jag är) och sen körde jag vidare (som den starka och målinrikade dansare jag försöker att vara). Som tur var fick vi sluta lite tidigare...

Nu har jag och Elin varit fullt igång med att fixa boende till LA. Vi känner att det kaaaanske kan vara ganska bra att lösa det innan man står där på plats och är allmant förvirrad. Ja, jag VET att vi kommer att vara allmänt förvirrade, det är ju trots allt AtoM vi pratar om...



Snett L för Los Angeles. A fick inte plats. Det hamnade utanför bild. Ja, vi har sååå långa armar! Alla som känner oss vet ju det. Sluta misstro mig då. Typiskt.

Kommentarer
Postat av: sanna

ball blogg johanna!

kram!

2012-01-17 @ 20:14:39
URL: http://jornvik.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0