En vanlig dag, fast 22.

Nu lämnar jag 21 bakom mig och stiger in i 22. Idag är dagen som mamma äntligen blev av med mig. Alltså ur magen då. Hon fick kånka runt mig i 3 veckor för länge, tillslut fick dom plocka ut mig istället, så denna dag kan man också kalla för " den stora befrielsen".

Dagen börjades jättefint med att några klassisar och fina internatare kom in och sjöng för mig med en liten "tårta" (kolla bild), en ägg macka och en banan (Tack Emma!). Dessutom fick jag ett jättefint halsband av Elin som hon inte allt för diskret köpte till mig igår efter hon visat mig det och sagt "Detta va fint! Du kanske önskar dig det i födelsedagspresent?". Men det är ju faktiskt inte så lätt att köpa något till någon som man bor med och dessutom har varit tillsammans med 24-7 hela helgen på Streetstar så jag tycker att hon gjorde det toppenbra ändå! :) Dessutom så är hon en sån där person som tycker att födelsedagar är lite heliga och extra speciella så jag får bestämma allt idag! Så nu sitter vi och lyssnar på Gavin Degraw även om hon egentligen inte tycker att han är så bra. Det är äkta vänskap! <3 Kärlek till Elin!

Men nog pratat om mig - fast jag vill bara skriva ett offentligt "TACK <3" till alla er som varit så himla fina nu på förmiddagen - nu ska jag göra en bättre update om streetstar (fast jag skriver det i ett nytt inlägg).




Den fina tårtan jag fick i morse! (Jag censurerade Erikas lilla tillskott...)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Bra idé gumman, vi kallar härmed din födelsedag för Liberationday :) Ha en underbar kväll!! Puss och kram

2012-01-30 @ 18:06:13
Postat av: elin har ordet

GRATTIS YOU AWESOME RANDOM CITIZEN! Big love honey!

2012-01-30 @ 20:10:44
URL: http://elinhartonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0