Shop, shop!

Victoria's Secret... Sephora... Forever 21... I love you!

Idag bestämde jag och tjejerna oss för att ta en dag ledigt från dansen, det var ändå inte så många bra klasser, så vi begav oss till Beverly Center för att loss shoppa lite! :D Stället ligger inte så jättelångt ifrån vårt hostell, om bussarna klaffar tar det kanske 20-25 minuter fast tyvärr så är ju inte lokaltrafiken så himlans bra här så det tog nästan 40. Hur som helst så var det värt det! Dom hade alla affärer man kan tänkas vilja ha (jag namedroppade några i början) så det blev en hel del fina inköp, bland annat en lila hoodie från Victoria's Secret och en turkos transparent skjorta ifrån Forever 21! Mm-hm, jag är en nöjd tjej idag! Dessutom utökade jag sminkväskans innehåll, det är nästan halva priset jämfört med hemma! Tokbilligt! :D

Men jag är också lite besviken. Ett utav mina mål med denna resan, rent shoppingmässigt, var att komma hem med feta, fantastiska, vackra och helt underbara nya sneakers men jag har inte hittat några!!! Ändå har vi varit inne i de affärerna som är "the shit"! Tur att jag har 10 dagar till på mig, annars hade det varit kris. På riktigt! Ni som känner mig väl vet vad sneakers betyder för mig...

Men nu ska jag sova och affirmera om att jag hittar dom perfekta skorna. God natt Amerikat - God morgon Schweden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0