FREEEEDAG!

Nu är det äntligen Fredag (ja, med stort F). Denna härliga dagen börjades med en popping/rytmik-klass för Damon = totalt mindfucked men jäkligt inspirerande. Dessutom hann vi med en liten filmstund i form av A Tribe Called Quest dokumentären där jag och Elin lyckades ta en powernap på cirka en halvtimme. Jag lovar - filmen var JÄTTEintressant, se den, vi var bara lite trötta. Men nu är vi pigga och glada igen och sitter tillsammans ute på altanen och bloggar. Ikväll är det fest för nu är det helg vilket uppenbarligen är lika med fest här ute i bushen. Vi ska börja med att knäcka en öl i bastun (OBS! Officiellt så dricker vi Cola, bara så alla är med på det, right?!)

Veckan har varit grym - salsa & rocking för Martin och Robban! Utöver det har vi mysit massa och tränat. Igår hade vi en session i danssalen som sent kommer att glömmas. Totalt urflippad men ändå jävligt nice!

Utöver detta har jag lyckas komplettera min berycktade olycksfot, för er som inte vet så har den x antal ärr och andra skumma mörka cirklar på sig. Det är inte alla som har en sådan, nepp! Hur som helst har den idag fått en kompletterande brännskada från en ciggarett idag och jag börjar bli riktigt nöjd med mitt verk. Det enda som saknas nu är en frysskada, men jag har ju ett tag på mig att jobba fram något bra. Men det måste vara spontant och gärna lite klantigt, annars matchar det inte mina andra "hardcore"-skador.

Mys i Almen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0