Happy!

Ibland blir man så himla glad för det lilla och just idag, när jag är sjuk och allt är eländigt med det, så blir jag lätt extra glad när något händer! Som det faktum att Elmaze kom tillbaka till skogen idag, har saknat henne massa! Dock så kom hon inte tillbaka i samma skick som när hon lämnade oss... Hon kom hem på kryckor! (Det räcker att vi inte har koll på henne en helg så går hon och skadar sig! Typiskt!).
Sen så ska jag ju hem i helgen och träffa massa vänner, min familj och min hund - man kan ju inte bli annat än lycklig när man tänker på det! Dessutom så fick jag reda på att min fina Mikaela ska ha inflyttningsfest den helgen som jag faktiskt är hemma i Göteborg! Heeeelt awesome! Jag som trodde att jag skulle missa ALLT när jag flyttade ut i skogen men nej, det verkar som om jag inte är helt uträknad ur spelet ändå!

Jag skulle vilja att avsluta detta inlägg med att citera min kära vän Elmaze: "Ibland känner jag kärlek inom mig, som om det bubblar i bröstet. Alltså fysiskt! Känn kärleken!!!"

Mickis!!! <3

Morris! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0