Smoooooth

Idag, tror jag i alla fall, att jag har satt nytt personligt rekord i "chilling". Jag har haft en heldag hemma som har bestått av att måla naglarna, äta chokladbollar och kolla på dåliga TV-serier så som Bachelorette & Paris Hilton's BFF. Dock hade jag ett litet avbrott från mitt chill-mode där jag gick ut och sprang, men det räknas knappt. Det har helt enkelt varit en väldigt ovanlig dag i min värld, men väääldigt skön. Jag kan tänka mig att göra det här igen. Jag tänkte av sluta denna dag med att lägga mig tidigt. Eller i alla fall tidigare än normalt, så jag kan vända tillbaka dygnet litegrann igen.

Jag trivs bra såhär. Jag trivs med mig själv och det känns väldigt bra. Jag uppskattar liksom mitt eget sällskap, vilket kanske låter lite konstigt. Men det är skönt... Jag är helt enkelt bekväm.

Så nu tänkte jag återgå till mitt chill och kolla på någon mindre rolig serie!

Peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0