Going away...

Nu är framtiden bestämd, domen har fallit. Jag ska lämna denna stad för att avtjäna min tid inne i den djupa skogen. Det är ett 1-årigt långt straff grundat på vårdslöst missbruk av den allmäna rätten att dansa. Straffet består av hänsynslös fysträning och mördande dansklasser. SÅ JÄVLA NIIIICE! :D

Japp, nu är det bestämt! Åsa Folkhögskola är nästa anhalt (anstalt?) i mitt liv. Allting är fixat - lägenheten uthyrd (ish, Moa ska hyra och vi har lagt ett "muntligt" kontrakt över FB) och jobben lagda på is. Och just nu kunde det inte kännas bättre :D Detta är precis vad jag behöver just nu. Komma iväg, träffa nya människor (inte för att det är något fel på dom gamla) och bara träna, träna, TRÄNA!

Även om jag nu känner glädje, så finns det två saker som gnager lite på mig:
1. Alla mina fina elever som jag överger. Men frukta ej! Jag kommer tillbaka - starkare och bättre (förhoppningsvis).
2. Min lilla doggis! Kommer att sakna ihjäl mig efter min roomie Morrisito! Han är ju trots allt min son och min stöttepelare genom livet! Och tyvärr så är han ju inte så bra på att hålla kontakten via varken telefon eller facebook. Så det blir lååånga stunder som vi kommer att vara ifrån varandra... Som tur är så ska världens absolut bästa mamma och styvpappa passa honom när jag är borta! :D Tänk att man kan ha sån tur! <3

Nu är det tid för mig att sova, men jag återkommer snart då jag har insett att det är dags för mig att börja blogga lite igen!

Morris & Jag <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0