Battle...

Jag kände att jag inte kunde vänta längre, det var lika bra att få det gjort, överstökat liksom. Och efter helgens event är min oskuld nu tagen (alltså min hiphop-battle-oskuld för att klara ut det hela). Det var nice som fan, men sjukt svååårt! Inte alls samma grej som att battla i house. Vilket antagligen är på grund av att ett battle i house inte riktigt är ett "battle", mer som en liten soft solo-stund där man jammar loss i en cypher. Hur som helst så var det kul med hiphopen och jag är sjukt taggad till att träna nu! :) (Vilket jag kanske borde gjort innan jag battlade, men men.) Nu har jag funnit inspiration! Yay!

I fredags kan man ju inte precis säga att det gick jäääättebra, men det kändes helt okej. Idag, däremot, kändes det lite bättre! I alla fall i mitt sista solo för då kändes det som att jag kom in i det hela ordentligt och det var niiiice. Jag vill helt enkelt göra det igen! Tyvärr så vann vi ju inte, jag körde ihop med Nadia och vi gick under det inofficiella namnet White Chicks, men det var ändå soft. Vi kom till final i ett minst sagt lite struligt arrangemang ute i Bergsjön, men tyvärr så tog vi inte hem det. Först blev det tie och sen loosade vi, vilket var lite segt. Men hur som helst så kändes det skönt att ha battlat. Och jag kommer att göra det igen! :D Yahooo!

Peace <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0