En måndag

Idag var det våran riktiga första skol-dag. Självklart börjades den med fys - vad annars? - och självklart skulle vi slå våra tider från audition ute i spåret. Så efter en mindre stabil frukost bestående av ett ägg, tre tuggor gröt och några vindruvor var det bara att bege sig ut i spåret och satsa allt. Vilket jag gjorde. Jag ramlade in i mål, det kändes lite som jag skulle dö och spy på samma gång, inte så kul. Problemet var bara det att när vi hade sprungit ett varv så kom Freeze med den fantastiska överraskningen om att vi skulle springa ett varv till. Yaäääy... suck. Så det var bara att samla ihop sig själv, para ihop sig med en person som hade sprungit bättre och försöka ta sig runt, vilket jag gjorde men jag hade tårar i ögonen när jag väl var framme. Efter det var det bara kött-fys. Stockar, bildäck, stenar - you name it, we have carried it. Dessutom har jag lärt mig en läxa idag - åk aldrig en mil på longboard två dagar innan du ska du och mörda dig själv med fys i skogen. DAAAAMN min högra vad! Jag trodde att den skulle falla av ocg dessutom hade lite av en "pimp-walk-style" på min löpning... Checkt! Kanske inte.

Hur som helst så hade vi en väldigt skön avslutning på dagen, efter en lektion i lite musik-historia, vilken var en soft BBQ uppe i skogen. Riktigt mysigt :)


MYS!

Tänka vilka känslor en kamera kan fånga! Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0