Vaken!

Nu har jag vaknat efter ännu en natt fylld med Grey's anatomy-folk. Men denna gången var det inte bara dom, utan mina elever var med. Vi skulle träna inför en show... Men det gick inte så bra för det var kaos på hela dansskolan - hål i golvet, trasiga musikanläggningar plus att mina elever (som i vanliga fall inte är sådana) var JÄTTEjobbiga! Så, det var ganska skönt att vakna.

Och min hund har blivit lite knäpp också. Han har börjat sova UNDER täcket! Han har ju till och med päls! Jag förstår inte hur han klarar av det, jag skulle svimmat om jag hade legat med en pälskappa + duntäcke i redan varm lägenhet... Men men, han blir väl som han umgås. Juan?

Nu är det frukost time med lite Gavin Degraw i högtalarna. Mmhmm... Like it! Men nu måste jag gå och packa ihop mina saker och bege mig iväg på dagens äventyr (när jag skrev det kändes det lite som om mitt liv var taget ur en barnbok. Typ Nalle Puh)! Yay.

Jag vill bara tillägga att jag älskar min man! Mycket! Tack för att du är så fin och håller om mig om nätterna även om du tycker att jag är alldeles för varm :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0