Tjo hej!

Idag har det varit en sån där bra dag: bra föreläsning, bra träning, god pizza (mmmm...). Det ända som saknas är mannen i mitt liv så lämnade mig (för tillfället) för att åka till Värnamo, men jag kommer att stalka honom dit imorn.

Men dagen har varit bra! Sjukt skön föreläsare har vi nu - finally!
Sen efter skolan var det dans! Jippie! Med Andrea också. Och det var inte vilken träning som helst, utan det var wacking dax! Inte för att vi kanske är några stjärnor någon av oss (eller jag kan ju bara tala för mig själv) men vi hade sjukt kul! :D Så det var en väl spenderad eftermiddag. Jupp, jupp. Hela vägen hem gick i äkta disco-anda då vi sjungandes och posandes flög framåt.

Utöver detta så har jag ju insett hur stor latheten i mig faktiskt är. När vi kom hem så var det dax för mat och vi orkade inte laga utan beställde pizza. Det enda lilla problemet som uppstod var att min favorit pizzeria inte hade hemkörning. Så vi spenderade säkert 20 minuter på att hitta en pizzeria med goda pizzor som dessutom hade hemkörning...Innan vi insåg att min favorit pizzeria ligger ca. 500 meter från lägenheten. Dvs, det tar 5 minuter att gå dit... Så vi tog oss i kragen och promenerade helt enkelt. Sen att vi blev anklagade för att inte ha ringt och beställt när vi kom dit då dom hade slarvat bort vår beställning var ju mindre kul. Men dom hittade den - så suckers! Vi hade rätt!

Yeahhhh... Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0