Bortskämd

Idag har åter igen varit en kall dag, men att konstatera detta känns lite tjatigt, så jag gör inte det. Hur som helst så har min dag varit lugn och skön plus en gnutta underbar. Jag har ju tidigare berättat om min tanke att samla på mig alla adidas sleek's, vilket jag fortfarande gör och har nu kommit upp i 3 par - Svarta, Röda och Lila (plus ett par Adidas Honey Mid med mönster på). Men denna månadens inköp blev något helt annat, men ack så bra! Ett par Nike Macaroons limited edition, vita och freakin faboulous!




Sedan ska det tilläggas att jag personligen inte har råd med sån här lyx, utan det är min fantastiska man Juan som skämmer bort mig med detta! Kan man ha en bättre man eller? I think not! Så fort han får sin lön (eller snarare löner eftersom han har 3 jobb) så åker vi in till stan och köper fina sneakers :) Ahhh.. My life is good!



 

 

 

Tack för idag! Peace!


Kommentarer
Postat av: Claudia

Coola skor!! nike är bäst. hur mycke kosta dom?

2011-04-27 @ 12:48:14
Postat av: Johanna

Tack! :) Lite blandat. Allt ifrån 599:- till 1099:-. Kolla på www.shelta.se

2011-04-29 @ 09:01:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0