usch!!! så jävla äckligt!

Jag måste bara skriva det här och jag varnar känsliga läsare för ett vidrigt inlägg!

VARNING! LÅNA ALDRIG SAKER AV GRANNAR I UPPGÅNG 1 PÅ SMÖRSLOTTSGATAN 8!
(förutom av mig då, för jag sköter mig!)

Nej, men ni som följer mina inlägg vet att jag sprang runt i korridoren helt förtvivlad för mitt mjöl var slut. Och som tur (och nu inser jag att gud straffade mig åter igen) kom min granne hem och gav mig 2 deciliter mjöl. Jag använde 1 dl härromdagen till min paj, som för övrigt blev jättegod. Men idag skulle jag laga mat igen och denna gången spenatstuvning. Så jag skulle använda mjölet som redning, så jag hällde upp mjölet och blandade med mjölk (som man ska) och såg då till min förvåning små svarta prickar i röran... Jag trodde först att det var något som hade legat i glaset innan. Men såklart så blev jag nyfiken och tog upp en prick och spolade av den. Och då började den röra på sig! DEN RÖRDE SIG!!!! Alla prickar rörde sig!!! Det var små äckliga jävla parasiter. Asså fy faaaan! Och jag har använt den mjölet i min mat innan!!!!!!! Jag tror jag dör!! Ååååå. Och jag va tvungen att häla ut hela min mat! Faaaan asså...


Kommentarer
Postat av: Katrin

Usch och fy!! Kan trösta dig med att jag varit med om samma sak en gång för många år sen. Djuren dör direkt när de hamnar i magsäcken. Magsyran tar hand om det som tur är men själva känslan av att man vet att man ätit dem är vidrig! Kram

2010-04-25 @ 22:25:23
URL: http://www.ishastar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0