Lurad av solsken

Våren var ju här hade jag bestämt! Men jag tror att jag överdrev lite kanske: T-shirt & Jeansjacka kanske var aningen för vågat. Vaknade klockan 8 imorse av att jag bara kunde andas ur ena näsborren (sjukt störande när man har två) och så fort jag gick upp började jag nysa som en galning (fast det kan ju ha och göra med att städerskan aka. "jag & Juan" har slarvat).

Men alltid när jag blir lite småsjuk så får jag skumma drömmar, ofta påminnande om stressdrömmar.
I natt letade jag efter Starbucks men den var borta och sen skulle jag köpa kaffe någon annan stans och då hade ingen take-away och resten som hade det hade stänkt! (Mardrömsscenario for sure)
Och inte nog med det så drömde jag att min låtsas pappa (alltå Raino) hade en chihuahua gömde i ett hus som tillhörde deras tomt hos dom i Tostared. Och den gillade bara äpplejuice och jag skulle få den?
Och sen helt random så taturerade Juan in en gigantisk fjärill på min rygg - jag ville ha en liten blomma men han sa att det var bäst att testa med det här först och se om jag gillade det...
Ja, och så höll det på. Fram och tillbaka, allmänt konstiga saker. Så när Madeleine ringde mig klockan 11 "imorse" och ville att jag skulle köpa frukt kändes allting jättekonstigt och jag hade inte riktigt koll på vad som verkligen hade hänt och vad som var än dröm.

Men frukten var i alla fall verklighet, så längt vet jag. Och av att dömma av det jag ser i spegeln så var tatueringdelen som tur var bara en dröm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0