Jag är evigt straffad...

Nu är det ett faktum. Det kan inte bara vara otur, sinnesförvirring eller panikattackers fel... det är något som inte riktigt stämmer! Jag tror helt seriöst att internet-guden har bestämt sig för att straffa mig (jag var väl antagligen en hacker eller grundaren till något hemskt virus i mitt förra liv, så jag får väl skylla mig själv.) Men inte nog med att allt går fel när jag försöker beställa saker från internet, nu vill han också förstöra min allmäna framtid här i cybervärlden. För det första finns inte min gbgsd-mail längre (okej, inte värsta grejen, han har ju ändå skonat min facebook. Nej, jag skrev inte det där) och för det andra så kan jag inte skapa ett konto på Youtube (I know, dagens i-landsproblem written all over me).

Jag försökte hur som helst skapa ett konto för jag ska lägga upp lite klipp när jag dansar. Allting går relativt bra - jag valde ett användarnamn (Hanna-J0) och fyllde i alla uppgifter men så, helt från ingenstans så står det att jag redan har ett konto registrerat på min mail. Så jag tänkte "jaha, i ännu ett moment av förvirring har jag väl skapat ett konto och sedan glömt det. Typiskt mig". Men nej, för nör jag skulle skicka lösenordet till min mail så står det att det inte finns någon användare registrerad på min mail - What the fuck?! Ja, så jag har ett samtidigt som jag inte har ett. Jag har syndat så hårt att jag skulle straffas på alla möjliga och tillgängliga sätt. Synd för mig. Så jag tänkte att jag får väl skapa mig ett konto på en annan mail, alltså gbgsd.se som jag hade förr men inte använt på några år (typ sen jag slutade gymnasiet skulle jag tro.) men den var helt putsväck! Borta från jordens yta (antagligen eftersom jag inte varit så aktiv, jag tog ju studenten för 2 år sen, men man tycker ju att dom borde varna mig innan dom bara tar bort den. Inte okej!)

Men jaja, om man vill se mig dansa så får man helt enkelt traska in på min facebook och kika där. Eller/Och köpa biljetter till Symbios på Pustervik 20 eller 21 maj (pick on!)

Men nu är det sömn som gäller. Peace out och älska livet! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0