Inspelning idag!

God morgon världen (för att citera Jimmy Jansson, hahahah)
Nu är jag uppstigen och till fixad för idag är det inte vilken dag som helst - nej inte min födelsedag, inte alls så kul - men det är inspelning till en musikvideo. Allting är tydligen super hemligt (eller så har dom bara ingen koll på något så dom inte vet vad dom ska säga, men vi låtsas som om att det är superhemligt, det blir roligare så). Dom ska i alla fall plocka upp oss (mig och Lorina) på Valand klockan 11 och sen köra oss till okänd destination! Men med tanke på att jag inte vet så mycket än så kan jag inte skriva så mycket heller. Och eftersom det är "hemligt" så får jag nog inte ens det. Men jag ger er en uppdate när jag är tillbaka ikväll!

Thingeling!
"Ta ingen skit!" - Grynet. Lätt värd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0